16 Mart 2013 Cumartesi
yerel bazlı seo
Bir yerel strateji planlama aşamasında, yerel içerik, sosyal medya, toplum katılımı (coğrafya topluluğu ve şirketin topluluk), on page seo optimizasyonu, off page seo atıf bina olsun, belirli bölgelerde en iyi hizmet edecek hangi belirlemek gerekir , bağlantı kurma, ya da yerel SEO gider başka bir şey.
Hatta tek bir tweet yayımlamadan önce nüfus sayımı verilerini kullanarak, bu açıdan hiper-yerel pazarları tespit edilebilir. Sen çeşitli şehirlerde, ilçe, kasaba, ya da seçilen yer bile şehir blokları her maç için tasarlanmış mikro-kampanyaları planlayabilirsiniz. Burada yeni bir tuğla ve harç kuruluş açmak için göz önüne alındığında analizi Bu tür özellikle önemlidir.
Demografik veriler içerik dil ve okuma düzeyinden, bu dağıtılmalıdır hangi yöntemleri şeyi rehberlik eder.Coğrafi bileşenlerinin her biri için farklı personas bunları içinde olası müşterilerin görselleştirmek için yapılabilir. Bir kere bu bilgi ile donanmış, yerel stratejiler (Eğer GetListed + SEO moz öğrenmek için gidiyoruz her şey dahil) lazer hassasiyet ile uygulanabilir.
Sen sayısız veritabanları ve tablolar keşfetmek Census.gov saatler geçirebilirsiniz. Bu zor olabilir, bu yüzden sadece en kullanışlı kaynakların üç göstermek gerekir. Eğer uluslararası bir okuyucu iseniz, bu rehber size hükümeti aracılığıyla kullanılabilir ne ararlar motive etmek için hizmet edelim.
Son zamanlarda soğuk olmuştur ve Richmond rakibi Seattle de yeterince ekose ve kare gözlük vardır beri, ben 20-24 yaş grupları hedef, yerel olarak pazarlanabilir ürün benim örnek olarak hipster kar botları kullanacağız. Ben yaşadığım yer olduğu için Richmond alanında uygulanabilir hiper-yerel pazarlar için bakmak ve Dinamik Web Çözümleri burada benim yerel SEO çoğunu yapacağız. Ben bu senaryoyu kullanarak üç Sayımı araçları her ile gidersiniz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder